Bedeco is uw partner in

administratie en financiën

Administratie en financiën

Wij werken met maatwerk, want wij weten dat geen ondernemer hetzelfde is.

Bedeco begon als een klein bedrijf in 1987 en is inmiddels uitgegroeid tot een dynamisch en vooruitstrevend administratie- en belastingbureau. Het bedrijf werd door Wil Schilder opgericht en is altijd gevestigd geweest in Weesp. In 2018 kwam Patrick Aué bij het bedrijf en is Bedeco in een nieuw digitaal jasje gestoken.

Bij Bedeco werken we met maatwerk en weten we dat geen ondernemer hetzelfde is of dezelfde behoeftes heeft. We bieden tegenwoordig alle diensten volledig online aan en passen onze werkwijze aan op de behoeftes van de klant. We werken met een klantportaal waarmee klanten overal ter wereld en op elk moment bij hun relevante bedrijfsgegevens kunnen. In het klantportaal kunnen klanten hun administratieve zaken uploaden, aangiftes inzien en hun eigen archiefgegevens minimaal zeven jaar inzien.

Inmiddels is ons team gegroeid naar vijf personeelsleden. Iedere werkdag staan wij klaar om u verder te helpen bij al uw administratieve zaken en vragen.

Kortom: een administratie- en belastingadviesbureau waar alles online verloopt. Wij zorgen dat ondernemers administreren niet meer als een last beschouwen. Dus gooi het maar bij ons over de digitale schutting en wij maken uw administratieve zaken in orde!

over Bedeco

Dien een terugbelverzoek in!

Vul onderstaand formulier in en wij bellen u dezelfde dag nog terug:

Wat klanten zeggen over ons zeggen

Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij Bedeco en zij hebben ons op alle manieren zowel boekhoudkundig als fiscaal optimaal ondersteund. Ook bij de groei die wij doormaakten heeft Bedeco ons zeer vakkundig de best mogelijke rechtsvorm(en) voorgesteld. Buiten dit is er de persoonlijke relatie en indien nodig wordt er snel actie ondernomen.

Johan Veentjer – Filmoor Filter Media Solutions

Wat zijn wij blij met de overstap naar Bedeco! De administratie is er een stuk eenvoudiger op geworden en nog belangrijker, er is altijd tijd voor onze vragen. Met veel geduld worden die adequaat beantwoord en intussen wordt onze financiële bedrijfsvoering goed gevolgd. De advisering is professioneel, vakkundig en persoonlijk. Wij bevelen dit bedrijf van harte aan.

Nynke Junggeburt – Met Carien

Ik ben niet iemand die normaal gesproken reviews schrijft, omdat het uitgangspunt zou moeten zijn dat bedrijven achter hun producten en dienstverlening behoren te staan. Toch wil ik middels dit bericht aangeven dat wij met ons bedrijf Woonhuis-Duurzaam B.V enorm tevreden zijn met de werkwijze, contactmomenten en betrokkenheid van de medewerkers van Bedeco. Elk moment van de dag kan ik inloggen in het systeem, en is in de software direct volledig zichtbaar hoe het bedrijf er financieel voor staat. Als ik contact opneem betreft onduidelijkheden is er altijd iemand beschikbaar die op professionele wijze direct mee kan kijken en uitleg kan geven of actie onderneemt. ontzorgen in betrouwbare handen mag wat mij betreft nieuwe omschrijving zijn voor Bedeco.

Remco de Vries – Woonhuis Duurzaam

Van meet af aan is er sprake van een prettige, zakelijke samenwerking met Patrick en zijn collega’s bij Bedeco! En wat een efficiëntieslag hebben we dankzij hen gemaakt op het gebied van digitalisering; realtime inzicht en analyse van alle data en cijfers, wat wil een ondernemer nog meer? We zijn zeer tevreden met de goede, persoonlijke begeleiding en de snelle slagen via korte lijnen die we keer op keer met elkaar kunnen maken. Bedankt!

Ria Hagen – MscBA

Benieuwd hoe Bedeco u kunt helpen?