Één simpele oplossing voor al uw HR en payroll processen

Salarisadministratie uitbesteden in de regio Weesp?

Digitaal dossier

We geven de mogelijkheid om een compleet digitaal dossier op te bouwen in een beveiligde omgeving die 24/7 online beschikbaar is.

Op maat

Wij bieden volledige of gedeeltelijke ondersteuning bij uw salaris administratie. U bepaalt waar u behoefte aan heeft.

Signalen

Met de signaleringsfunctie vergeet u nooit meer een belangrijk moment van medewerkers. Een arbeidscontract wat u tijdig moet opzeggen, of de verjaardag van een medewerker. Wij herinneren u aan deze momenten.

Hulp bij uw salarisadministratie

Voor veel bedrijven is het een logische keuze om de complete salarisadministratie uit te besteden. Dit is een tijdrovende en kostbare bezigheid en hier komt ook veel belangrijke kennis bij te pas. De wet- en regelgeving verandert constant en het is begrijpelijk dat u hierover niet altijd up-to-date bent.

Wij gebruiken vernieuwde en digitale technieken, waardoor wij uw salarisadministratie gemakkelijk verzorgen en u deze in ons online klantportaal constant tot uw beschikking heeft. U geeft hierbij uw medewerkers ook gemakkelijk toegang tot hun eigen online werknemersdossier.

Wilt u uw salarisadministratie uitbesteden?

Wij ondersteunen u bij de dagelijkse HR taken, waardoor u zich kunt focussen op wat echt belangrijk is: het optimaal inzetten van uw bestaande en nieuwe werknemers.

Middels een simpele API koppeling is het mogelijk onze online applicatie eenvoudig en veilig te koppelen aan uw financiële administratie.

Belastingadvies

Digitale technieken

Met onze vernieuwde en digitale technieken verzorgen we uw salarisadministratie gemakkelijker en efficiënter.

Up-to-date administratie

Onze experts blijven op de hoogte van de wet- en regelgeving en houden uw administratie op orde.

Voorkom boetes

Wij zorgen dat loon-, pensioen- en overige aangiften tijdig worden ingediend en door u op tijd kunnen worden voldaan. Hierdoor worden boetes vermeden.

Digitaal beheer en toegang via online klantportaal

Bij ons gaat alles digitaal, waardoor u wanneer en waar dan ook online toegang hebt tot uw administratieve gegevens.

Contact met derde partijen

Wij houden contact met alle derde partijen zodat u hier geen omkijken naar heeft.

Tijd over voor ondernemen

Wij nemen de administratieve van u lasten over, zodat u meer tijd heeft voor ondernemen.

Dien een terugbelverzoek in!

Vul onderstaand formulier in en wij bellen u dezelfde dag nog terug:

Wat klanten zeggen over Bedeco

Ik ben niet iemand die normaal gesproken reviews schrijft, omdat het uitgangspunt zou moeten zijn dat bedrijven achter hun producten en dienstverlening behoren te staan. Toch wil ik middels dit bericht aangeven dat wij met ons bedrijf Woonhuis-Duurzaam B.V enorm tevreden zijn met de werkwijze, contactmomenten en betrokkenheid van de medewerkers van Bedeco.Elk moment van de dag kan ik inloggen in het systeem, en is in de software direct volledig zichtbaar hoe het bedrijf er financieel voor staat. Als ik contact opneem betreft onduidelijkheden is er altijd iemand beschikbaar die op professionele wijze direct mee kan kijken en uitleg kan geven of actie onderneemt. ontzorgen in betrouwbare handen mag wat mij betreft nieuwe omschrijving zijn voor Bedeco.

Remco de Vries – Woonhuis Duurzaam

Al vanaf de start van ons bedrijf in 1993 brengen we onze administratie onder bij Bedeco. In eerste instantie ging er iedere maand een groot pak papier op de post, maar nu alles digitaal aangeleverd kan worden, is het voor ons nog makkelijker geworden.

Als we ergens niet uitkomen, dan kunnen we bij Bedeco altijd om hulp vragen. Er blijven nooit zaken liggen en ze begrijpen dat wij meer verstand hebben van fotograferen, dus leggen dingen helder en duidelijk uit. We zijn nog altijd blij met onze keuze voor Bedeco.

Chiel van Diest – Chiel van Diest Fotografie

Ik ben niet iemand die normaal gesproken reviews schrijft, omdat het uitgangspunt zou moeten zijn dat bedrijven achter hun producten en dienstverlening behoren te staan. Toch wil ik middels dit bericht aangeven dat wij met ons bedrijf Woonhuis-Duurzaam B.V enorm tevreden zijn met de werkwijze, contactmomenten en betrokkenheid van de medewerkers van Bedeco. Elk moment van de dag kan ik inloggen in het systeem, en is in de software direct volledig zichtbaar hoe het bedrijf er financieel voor staat. Als ik contact opneem betreft onduidelijkheden is er altijd iemand beschikbaar die op professionele wijze direct mee kan kijken en uitleg kan geven of actie onderneemt. ontzorgen in betrouwbare handen mag wat mij betreft nieuwe omschrijving zijn voor Bedeco.

Remco de Vries – Woonhuis Duurzaam

Van meet af aan is er sprake van een prettige, zakelijke samenwerking met Patrick en zijn collega’s bij Bedeco! En wat een efficiëntieslag hebben we dankzij hen gemaakt op het gebied van digitalisering; realtime inzicht en analyse van alle data en cijfers, wat wil een ondernemer nog meer? We zijn zeer tevreden met de goede, persoonlijke begeleiding en de snelle slagen via korte lijnen die we keer op keer met elkaar kunnen maken. Bedankt!

Ria Hagen – MscBA

Onze tarieven bij het uit handen nemen van uw salarisadministratie

Wij hanteren all-in tarieven bij de verwerking van uw salarisadministratie. De prijsstelling is inzichtelijk en transparant. U weet wat u per werknemer per maand kwijt bent zonder dat u hoeft te vrezen voor hoge extra kosten. De tarieven verschillen naar gelang de grootte van uw onderneming.

Een overzicht van onze tarieven:

€11,70

Per werknemer
0-25 medewerkers

€10,70

Per werknemer
26-50 medewerkers

€9,70

Per werknemer
51-100 medewerkers

€8,70

Per werknemer
100+ medewerkers

Wilt u uw salarisadministratie uitbesteden?