Salarisadministratie 

Salaris-administratie

Elke maand de salarissen geregeld. Foutloos, op tijd en volgens de regels.

Uitbesteden salarisadministratie

Uitbesteden salaris-administratie

Het bijhouden van je salarisadministratie vraagt meer dan alleen het versturen van loonstroken. Je krijgt te maken met veranderende wetgeving, cao-afspraken, pensioenen en fiscale verplichtingen. Een fout is snel gemaakt, de gevolgen kunnen groot zijn.

Door de salarisadministratie uit te besteden aan Bedeco weet je zeker dat het klopt, tot op de komma! We verwerken je loonadministratie nauwkeurig, houden deadlines scherp in de gaten en signaleren veranderingen op tijd. Dat doen we voor bedrijven met één werknemer, maar ook voor grotere organisaties. Jij levert aan, wij regelen het. Daarbij kun je altijd terugvallen op persoonlijk contact en heldere uitleg.

Geen wachtrijen of helpdeskscripts, maar direct schakelen met je vaste adviseur.

Wat we doen

Salarisadministratie uitbesteden? Wij nemen de taken van je loonadministratie graag van je over. Dit doen we om jouw onderneming vooruit te helpen:

Slimme salarissoftware

Wij verwerken salarismutaties veilig, snel en foutloos via moderne software en slimme API-koppelingen.

Altijd actueel

Loonstroken, cao-wijzigingen en nieuwe contracten zijn altijd tijdig en correct verwerkt in je administratie.

Voorkom boetes

Wij verzorgen loonaangiften op tijd en foutloos, zodat jij geen naheffingen of boetes riskeert.

Contact met derde partijen

Wij schakelen rechtstreeks met Belastingdienst, pensioenfondsen, UWV en verzekeraars

Salaris zonder gedoe

Je levert mutaties aan, wij doen de rest. Loonstroken snel en correct geregeld, elke maand opnieuw.

Inzicht in je salarisdata

Met ons klantportaal heb je 24/7 toegang tot loonstroken, loonaangiftes en salarisrapportages.

VOLLEDIG DIGITAAL VIA ONS KLANTENPORTAAL

Onze online applicatie koppelen we via een veilige API aan je financiële administratie. Zo stroomt alle informatie automatisch binnen en verwerken we je salarisverwerking snel, veilig en foutloos. Je hoeft zelf niets te verzamelen of te uploaden, daar zorgt de koppeling voor.

Werkwijze

1

Kennismaking & Inventarisatie

In een vrijblijvend gesprek leren we jou en je bedrijf kennen. We bespreken doelen, knelpunten en bepalen samen welke ondersteuning het beste past.

2

Voorstel op maat

Je ontvangt een voorstel dat aansluit bij jouw situatie. Geen standaardpakketten, maar duidelijke afspraken en vaste maandtarieven of tarieven per opdracht, zonder verrassingen.

3

Inrichten & Overdracht

Bij akkoord zorgen we voor een soepele overdracht. We koppelen systemen, richten software in en begeleiden je bij de overstap, stap voor stap.

4

Continuïteit & Contact

We verwerken je administratie, doen aangiftes en houden overzicht. Je hebt vaste contactmomenten, toegang tot dashboards en snel antwoord op tussentijdse vragen.

5

Groei & Advies

We denken actief met je mee over optimalisaties, investeringen, personeel of structuurwijzigingen. Met strategisch advies ondersteunen we jouw groei en verdere ontwikkeling.

Werkwijze

1

Kennismaking & Inventarisatie

In een vrijblijvend gesprek leren we jou en je bedrijf kennen. We bespreken doelen, knelpunten en bepalen samen welke ondersteuning het beste past.

2

Voorstel op maat

Je ontvangt een voorstel dat aansluit bij jouw situatie. Geen standaardpakketten, maar duidelijke afspraken en vaste maandtarieven of tarieven per opdracht, zonder verrassingen.

3

Inrichten & Overdracht

Bij akkoord zorgen we voor een soepele overdracht. We koppelen systemen, richten software in en begeleiden je bij de overstap, stap voor stap.

4

Continuïteit & Contact

We verwerken je administratie, doen aangiftes en houden overzicht. Je hebt vaste contactmomenten, toegang tot dashboards en snel antwoord op tussentijdse vragen.

5
Groei & Advies

We denken actief met je mee over optimalisaties, investeringen, personeel of structuurwijzigingen. Met strategisch advies ondersteunen we jouw groei en verdere ontwikkeling.

Ons klantportaal

Via ons digitaal klantportaal wissel je veilig en snel informatie uit met je adviseur. Je keurt bijvoorbeeld eenvoudig je belastingaangifte goed en ontvangt automatisch een melding zodra er iets klaarstaat. Zo houd je makkelijk overzicht, zonder onnodig gedoe.

Geslaagde samenwerkingen

ZZP
“Vroeger was boekhouden voor mij als zzp-er altijd een heet hangijzer. Nu werk ik een paar jaar met Bedeco en het gaat bijna vanzelf. Kassabonnetjes kan ik eenvoudig uploaden via de app op m’n telefoon (die heb ik toch altijd bij me) en aan het eind van de maand verstuur ik mijn facturen digitaal naar het klantenportaal. De vriendelijke medewerkers van Bedeco voeren vervolgens alles voor je in en klaar. Ook alle aangiftes voor OB en IB regelen ze voor je met een glimlach. En mocht je toevallig een keer een bonnetje zijn vergeten dan krijg je een berichtje van ze. Ik kan me geen leven meer voorstellen zonder Bedeco!”

Dennis de Ruijt

Dennis.WORKS

“Ik ben niet iemand die normaal gesproken reviews schrijft, omdat het uitgangspunt zou moeten zijn dat bedrijven achter hun producten en dienstverlening behoren te staan. Toch wil ik middels dit bericht aangeven dat wij met ons bedrijf Woonhuis-Duurzaam B.V enorm tevreden zijn met de werkwijze, contactmomenten en betrokkenheid van de medewerkers van Bedeco. Elk moment van de dag kan ik inloggen in het systeem, en is in de software direct volledig zichtbaar hoe het bedrijf er financieel voor staat. Als ik contact opneem betreft onduidelijkheden is er altijd iemand beschikbaar die op professionele wijze direct mee kan kijken en uitleg kan geven of actie onderneemt. ontzorgen in betrouwbare handen mag wat mij betreft nieuwe omschrijving zijn voor Bedeco.”

Remco de Vries

Woonhuis Duurzaam B.V.

“Van meet af aan is er sprake van een prettige, zakelijke samenwerking met Patrick en zijn collega’s bij Bedeco! En wat een efficiëntieslag hebben we dankzij hen gemaakt op het gebied van digitalisering; realtime inzicht en analyse van alle data en cijfers, wat wil een ondernemer nog meer? We zijn zeer tevreden met de goede, persoonlijke begeleiding en de snelle slagen via korte lijnen die we keer op keer met elkaar kunnen maken. Bedankt!”

Ria Hagen

Hagen groep B.V.

“Wij zijn al meer dan 20 jaar klant bij Bedeco en zij hebben ons op alle manieren zowel boekhoudkundig als fiscaal optimaal ondersteund. Ook bij de groei die wij doormaakten heeft Bedeco ons zeer vakkundig de best mogelijke rechtsvorm(en) voorgesteld. Buiten dit is er de persoonlijke relatie en indien nodig wordt er snel actie ondernomen.”

Johan Veentjer

Filmoor Filter Media Solutions B.V.

Bij Bedeco helpen we je graag.
Maak een afspraak of neem contact op!