Personeel- en salarisadministratie
Voor kleine en middelgrote bedrijven is het voeren van de salarisadministratie vaak een tijdrovende en kostbare bezigheid. Door snel veranderende en vaak complexe wet- en regelgeving is het vaak niet eenvoudig om uw kennis up-to-date te houden. Wij verzorgen salarisadministraties voor DGA's, kleine en middelgrote ondernemingen.
Met vernieuwde technologieën bieden we u de mogelijkheid om uw personeelsadministratie constant en geheel digitaal via onze online klantportaal tot uw beschikking te hebben. Daarnaast kunt u uw medewerkers toegang geven tot hun eigen online werknemersdossier. Deze is voor uw medewerkers makkelijke via een computer of door middel van een app te bereiken. Ook bieden we u de mogelijkheid de registratie van onder andere verlofaanvragen centraal te regelen, daarnaast kunnen we het indienen van declaratieverzoeken drastisch vereenvoudigen. Doordat wij alles digitaal aanbieden en verwerken is het geen probleem om een directe koppeling met uw financiële administratie tot stand te brengen.

Naast het volledig uithanden nemen en/of ondersteunen van uw eigen personeels- en salarisadministratie helpen wij u ook graag verder met vragen op het gebied van:
Loonheffing
Pensioen employee benefits
HRM Advies
Management rapportages gerelateerd aan personeelszaken